ZALOGUJ SIĘ

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętasz hasła? Nie masz konta?Załóż konto

lub


zaloguj przez facebook

Zalogowanie oznacza akceptację Regulaminu serwisu MUV.pl w aktualnym brzmieniu. Jeśli nie akceptujesz warunków zmienionego Regulaminu serwisu MUV.pl, wyślij oświadczenie o rozwiązaniu Umowy.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Załóż swoje konto Masz już konto?Zaloguj się

zaloguj przez facebook

lub

* wymagane

Patrycja Słabosz

Patrycja Słabosz

4.00
Patrycja Słabosz
4.00 7
Ilość ocen: 7 (pokaż recenzje)
dodaj do ulubionych

O mnie

Jestem certyfikowanym trenerem personalnym. Posiadam szkolenia z zakresu kształtowania sylwetki, dietetyki, programowania treningowego oraz różnych metod treningowych, w tym także najbardziej popularne ostatnio kettlebell oraz TRX. 

Traktuję aktywność fizyczną jako nieodłączny element swojego życia, który pomaga przede wszystkim cieszyć się zdrowiem, sprawnym ciałem i silnym charakterem. Aspekty sylwetkowe stoją na drugim miejscu i pojawiają się wszędzie tam, gdzie widać zaangażowanie i rozsądne podejście.

Podczas pracy z podopiecznymi łączę różne typy treningów, abyśmy mogli pracować nad każdym możliwym aspektem – sylwetką, mobilnością, mięśniami głębokimi, stabilizacją, zwinnością, szybkością, wytrzymałością.

Nieistotne jest dla mnie, czy chcesz schudnąć, przytyć, po prostu się poruszać, lepiej poczuć, wzmocnić, wyrzeźbić – każdy cel jesteśmy w stanie razem osiągnąć

Swoją pracę, mimo że jest moją pasją, traktuję bardzo poważnie. Dlaczego? Ponieważ wiem, że jeżeli do mnie przychodzisz, to dajesz mi swój kredyt zaufania. Przychodzisz, bo chcesz mojej pomocy. Bo liczysz na to, że ktoś wskaże Ci właściwą drogę i, co więcej, będzie Ci w tej drodze towarzyszył i pomagał pokonywać przeszkody. W tej pracy to ja jestem dla Ciebie!

Gwarantuję profesjonalne podejście do klienta, przyjemną atmosferę i wielką dawkę motywacji! Nie czekaj! Zrób coś dla siebie już dzisiaj!

Wciąż nie jesteś przekonany? Odwiedź moją stronę na Facebooku:

fb.com/PatrycjaTrenuje

lub mojego instagrama: _slpatrycja

Specjalizacje

Fitness Kettelbells Kulturystyka Porady dietetyczne i suplementacja Stretching Trening dla juniorów Trening na świeżym powietrzu Trening odchudzający Trening siłowy Trening w domu Trening z gumami TRX

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Celem treningu jest wzmocnienie i ujędrnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha, a także pleców, ramion i klatki piersiowej. To dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, tubingi, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, a także redukcją cellulitu.

Z wyglądu kettlebells przypominają kulę armatnią z doczepionym uchwytem. Ich unikalny kształt wpływa na większą efektywność treningu niż w przypadku zwyczajnych hantli. W przeciwieństwie do tradycyjnych ciężarków, kettlebells mają przesunięty środek ciężkości. To pozwala na skuteczniejsze wzmacnianie mięśni przedramienia, ale także wymusza trzymanie ciągłego balansu, przez co pracuje niemal każdy mięsień ciała.

Czyli coś w czym czuję się najlepiej:) Ćwiczenia siłowe potrafią zdziałać cuda z każdym ciałem. Kulturystyka jest dyscypliną sportową, jaką można uprawiać zawodowo i amatorsko. Polega przez wszystkim na kształtowaniu mięśni poprzez wykonywanie ćwiczeń siłowych. Sport ten pojawił się na początku XX wieku, choć dyscypliny, jakimi się inspirował (przy obmyślaniu treningu siłowego) istniały już dużo wcześniej.

Nigdy nie nazwę się dietetykiem, ale pomogę Ci zmienić Twoje nawyki żywieniowe. Pokażę Ci, jak łatwo i przyjemnie można dostosować dietę do swoich upodobań i dzięki temu czuć się dobrze i lekko.

To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Skutkiem ubocznym takiego trybu życia są przykurczone mięśnie karku i problemy z kręgosłupem. Stretching ma za zadanie im zaradzić.

Nie tylko dorośli mogą dbać o siebie. Zajęcia z dziećmi to ćwiczenia bardziej w formie zabawy, które pozwolą rozwinąć koordynację ruchową i wzmocnić całe ciało, pomagając przy tym prawidłowo się rozwijać.

Cennik

Nazwa Czas trwania / ilość Cena
Konsultacja45 min.50 złSkontaktuj się
Trening personalny60 min.70 złSkontaktuj się
Plan treningowy na miesiąc60 min.150 złSkontaktuj się
Pakiet treningów500 min.700 złSkontaktuj się

Opinie

Jak oceniasz moje treningi?

Dodaj komentarz