ZALOGUJ SIĘ

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętasz hasła? Nie masz konta?Załóż konto

lub


zaloguj przez facebook

Zalogowanie oznacza akceptację Regulaminu serwisu MUV.pl w aktualnym brzmieniu. Jeśli nie akceptujesz warunków zmienionego Regulaminu serwisu MUV.pl, wyślij oświadczenie o rozwiązaniu Umowy.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Załóż swoje konto Masz już konto?Zaloguj się

zaloguj przez facebook

lub

* wymagane

Na co zwraca uwagę klient wybierając trenera personalnego?

, , KOMENTARZE: 0

trener personalnyJest kilka elementów, które klienci biorą pod uwagę przy wyborze trenera personalnego. Innymi kryteriami kierują się osoby po raz pierwszy szukające trenera personalnego, a innymi osoby posiadające już doświadczenie, czy to z trenerami czy na siłowni. Duże znaczenie w obu przypadkach ma „poczta pantoflowa”, czyli tak zwane polecenie. Większość klientów decyduje się jednak na szukanie trenera na własną rękę, pierwsze kroki kierując w stronę wyszukiwarki internetowej.

W związku z tym, podstawowymi kryteriami w przypadku nowego klienta szukającego trenera po raz pierwszy i nie posiadającego doświadczenia na siłowni są:

  1. Lokalizacja trenera (miasto oraz kluby sportowe, w których prowadzi zajęcia)
  2. Wygląd trenera (sylwetka – wzór dla klienta)
  3. Osiągnięcia trenera (wygrane zawody, ukończone kursy, certyfikaty, dyplomy)
  4. Cena usługi
  5. Opinie innych klientów

Te kryteria najłatwiej zweryfikować przez internet, dlatego istotne od strony trenera jest to jak i gdzie prezentuje się w sieci. Służyć do tego może Facebook, Instagram czy rankingi trenerów personalnych w serwisach sportowych. W przypadku trenerów prowadzących działalność przez internet ważna jest też strona www.

  • Podstawowym kryterium przy poszukiwaniu trenera przez klienta jest jego lokalizacja. Klient szuka trenera w swojej okolicy. W swoim mieście, dzielnicy, na siłowni do której ma blisko. Dlatego trzeba jasno określić gdzie można się z Tobą umówić na trening.
  • Kolejnym bardzo istotnym kryterium dla klienta szukającego po raz pierwszy trenera jest jego wygląd. Dlatego ważne jest by Wasze profilowe zdjęcie wyglądało dobrze. Nie każdego początkującego trenera stać na profesjonalną sesję zdjęciową, dlatego trzeba się przyłożyć do zdjęć robionych samemu. Zdrowy i silny wygląd to podstawa. Nie zaszkodzi uśmiech i bijąca ze zdjęcia pewność siebie. Najlepiej zrobić zdjęcie w środowisku w którym dobrze się czujemy, co powinno ułatwić nam osiągnięcie naturalnego wyrazu naszego profilowego zdjęcia.  Zdjęcie powinno być wyraźne i dobrze oświetlone. Dobrze pokazać na nim swoją wysportowaną figurę. Można dodać rekwizyt, z którym najczęściej ćwiczysz. Zdjęcie profilowe to pierwszy kontakt klienta z Twoją osobą. Jeżeli nie masz mięśni jak „Pudzian” i do tego aparycji „Lalki Barbie” czy „Kena”, to nie znaczy że w tym miejscu twoja kariera się kończy. Musisz jednak wtedy skupić się na wyeksponowaniu innych swoich zalet. Ładny brzuch, biceps, czy pośladki. Pomocne mogą być również zdjęcia ze swoimi podopiecznymi, np. na siłowni.
  • Jeśli zdjęcie przyciągnie uwagę klienta to kolejnym jego krokiem będzie sprawdzenie Twoich osiągnięć. Okładka ładna – zajrzyjmy do środka. Dobrze jest stworzyć zwięzły opis swojego profilu, do którego dorzucimy kilka słów o swoich osiągnięciach dokumentując to np. certyfikatami, lub zdjęciami z imprez w których braliśmy udział. Uwagę przykuwają też przemiany Twoich podopiecznych. Warto napisać o tym ile udało się osiągnąć nie tylko Tobie, ale i osobom które trenowałeś/łaś. W tym przypadku również przydała by się dokumentacja fotograficzna.
  • Kolejnym kryterium którym kieruje się nowy klient to cena. Tu trzeba być na bieżąco. Sprawdzaj ceny konkurencji i dopasuj swoje do ich wysokości. W zależności od jakości profilu i osiągnięć możesz utrzymywać cenę wyższą bądź niższą od przeciętnej. Na cenę również mogą mieć wpływ opinie innych klientów.
  • Musisz monitorować to co ludzie o Tobie piszą. Dobrze na początek poprosić podopiecznego o napisanie dobrej opinii na Twój temat. Dużo pozytywnych opinii wpływa na odbiór Twojej oferty przez klienta i na cenę którą możesz zaproponować.

Jeśli nie masz swojej wizytówki ani strony www – załóż profil trenera na muv.pl

To podstawowe pięć kryteriów wyboru przez nowego klienta. W kolejnym materiale zajmiemy się klientami, którzy mają już doświadczenie z trenerami oraz tymi bardziej wnikliwymi i wymagającymi.

Dodaj komentarz