ZALOGUJ SIĘ

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętasz hasła? Nie masz konta?Załóż konto

lub


zaloguj przez facebook

Zalogowanie oznacza akceptację Regulaminu serwisu MUV.pl w aktualnym brzmieniu. Jeśli nie akceptujesz warunków zmienionego Regulaminu serwisu MUV.pl, wyślij oświadczenie o rozwiązaniu Umowy.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Załóż swoje konto Masz już konto?Zaloguj się

zaloguj przez facebook

lub

* wymagane

Piotr Walczyński

Piotr Walczyński

4.50
Piotr Walczyński
4.50 8
Ilość ocen: 8 (pokaż recenzje)
dodaj do ulubionych

O mnie

Wiedzę zdobywałem podczas studiów magisterskich na AWF (uzyskałem stypendium naukowe) oraz wielu szkoleniach, kursach czy konferencjach uznawanych w Polsce jak i za granicą (Exos Mentorship, FMS, IFAA Personal Trainer, Trener Personalny Athlete Performance, Trener Przygotowania Motorycznego AWF Warszawa i inne). Wiedzę czerpie także z zagranicznych artykułów publikowanych przez prestiżowe zagraniczne ośrodki sportowe z USA, Kanady, Australii czy Wielkiej Brytanii. Wyznaczają one trendy
w szeroko rozumianym świecie fitness i przygotowaniu motorycznym.

Swoją pracę opieram na czterech zasadach które gwarantują zdrowe osiąganie celu: Trening, dieta, regeneracja i mental. Każdy z tych czynników oddziałuje na siebie wzajemnie. Dlatego też dobór odpowiedniego treningu czy też diety powinien być jak najbardziej zindywidualizowany. Odpowiedni dobór treningu i innych zmiennych pozwala na uzyskanie stałej motywacji do treningu. Za przykład można podać periodyzację. Dzięki której dochodzi do zmaksymalizowania adaptacji treningowych w określonym czasie.

Aby zoptymalizować trening pierwszym krokiem jest przeprowadzenie wywiadu treningowo-żywieniowego oraz testów funkcjonalnych. Każdy z nas w XXI wieku boryka się ze wzgledu na przeważający siedzący tryb życia z różnymi problemami, czy to bólowymi czy zbyt małym zakresem ruchu w stawach. Dotyczy to zarówno sportowców jak i każdego z nas trenującego rekreacyjnie. Przeprowadzenie prostych testów pozwala na odpowiednie dobranie ćwiczeń oraz rozplanowanie treningu w czasie (periodyzacja).

Specjalizacje

Analiza składu ciała Kulturystyka Piłka nożna Porady dietetyczne i suplementacja Siatkówka Trening dla juniorów Trening korekcyjny Trening odchudzający Trening przygotowania motorycznego Trening siłowy Trening w domu Trening z gumami

Każdy podopieczny ma możliwość cyklicznych pomiarów składu ciała z wykorzystaniem analizatora firmy Tanita.

Przygotowanie motoryczne dla zawodników w każdym wieku od 7 do 18 roku życia (młodzi zawodnicy) oraz seniorzy. Możliwość współpracy online

Sam trening bez odpowiedniej diety nie ma sensu. Suplementacja jest dodatkiem który pozwala zwiększyć jakość uzyskiwanych efektów. Zarówno dieta jak i suplementacja dobrane zostaną indywidualnie do potrzeb: redukcja tkanki tłuszczowej, budowanie masy i siły mięśniowej, przygotowanie motoryczne.

Przygotowanie motoryczne dla zawodników (trenujących amatorsko lub zawodowo) w każdym wieku od 7 do 18 roku życia (młodzi zawodnicy) oraz seniorzy (osoby dorosłe). Możliwość współpracy online

Trening na siłowni w przypadku juniorów ma wiele zastosowań. Może to być korekcja wad postawy, czy też zwiększanie wydajności organizmu: trening funkcjonalny, trening siłowy, trening wytrzymałościowy czy też plyomteria. Każda z wymienionych metod może być przeprowadzona na siłowni.

W XXI wieku większość z nas przebywa w pozycji siedzącej. W szkole siedzi się kilka godzin w ławce, na studiach to samo, poruszamy się w pozycji siedzącej w samochodzie czy też komunikacją miejską. Siedzimy na przystanku, siedzimy oglądając telewizję. Nie potrzeba do tego badań naukowych (które de facto to potwierdzają) żeby stwierdzić, iż głównie siedzimy. Często siedzimy też źle. Prowadzi to zaokrąglenia pleców, barki wysuwane są do przodu, plecy się rozciągają czyli słabną, klatka piersiowa staje się zapadnięta (czy jak kto woli zamknięta). W takim przypadku danie komuś wyciskania sztangi na klatkę piersiową będzie złym rozwiązaniem, gdyż przednie aktony barków będą przejmować większość pracy mięśni piersiowych. Bardzo często z tego powodu u sporej grupy osób pojawiają się właśnie bóle barków itp. Siedząc sporo, dochodzi też do skrócenia mięśni biodrowo-lędźwiowych znajdujących się z przodu bioder. rnrnTrening korekcyjny oparty jest na testach funkcjonalnych pozwalających na ocenę postawy ciała oraz określenie poziomu mobilności, stabilizacji oraz globalnych wzorców ruchowych. Na tej podstawie dostosowywane są ćwiczenia mające na celu nie tylko kształtowanie sylwetki ale także optymalizowanie wydajności organizmu, dzięki czemu jest się sprawniejszym.

W trakcie treningu odchudzającego ważnym aspektem jest monitorowanie zmian zachodzących w organizmie w jego trakcie. Przede wszystkim chodzi tutaj o pracę serca (tętno) itp. Jest to niezywkle ważne gdyż odpowiedni zakres intensywności warunkuje uzyskiwanie rezultatów. W tym celu w trakcie treningu udostępniam zegarek multisportowy Garmin (opis w zakładce \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"O mnie\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"). Jest to rozwiązanie niezwykle ważne zarówno dla osób chcących przeprowadzić małą redukcję aby uwydatnić mięśnie, czy też dla osób np. z insulinopornością (cukrzycą) czy innymi jednostkami chorobowymi w trakcie których nie powinno się przekraczać określonego tętna. Dzięki temu trening siłowy jest całkowicie bezpieczny i wydajny.

Trening przygotowania motorycznego jest w pewnym sensie sztuką. Umiejętność dostosowania metod mających na celu ciągłe podnoszenie wydajności organizmu oraz przeciwdziałania stanom przeciążeniowym czy też kontuzjom jest niezwykle ważna aby uzyskiwać najwyższe rezultaty sportowe.rnWspółpracuję zarówno z osobami trneującymi amatorsko jak i zawodowo, zarówno z młodymi zawodnikami jak i osobami dorosłymi. rnJeżeli chcesz się przygotować do testów sprawnościowych, runmaggedonu, wysiłku meczowego (piłka nożna, siatkówka, koszykówa, piłka ręczna, pływanie itp.) napisz, a na pewno dobierzemy trening który pozwoli Ci kształtować sportową sylwetkę wraz ze sportową sprawnością fizyczną.

Trening można przeprowadzić także w domu z wykorzystaniem gum oporowych (power band, mini band, itp.) czy też hantli, kettlebell lub (w przypadku gdy ktoś posiada w domu miejsce) hantli, sztang itp. jak na standardowej siłowni. Oferuję w tym przypadku rozpiskę planu treningowego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Dostosujemy ćwiczenia pod cel oraz możliwości sprzętowe. Aby dowiedzieć się więcej zadzwoń lub napisz na numer telefonu podany w zakładce \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"O mnie\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

Jak wyżej :)

Cennik

Nazwa Czas trwania / ilość Cena
Trening Personalny?60 min.90 złSkontaktuj się
Plan treningowy i dieta (możliwość online)?1 szt.200 złSkontaktuj się
Trening motoryczny?60 min.100 złSkontaktuj się
Trening personalny/motoryczny (długotrwała współpraca)?60 min.90 złSkontaktuj się

Opinie

Jak oceniasz moje treningi?

3 recenzje

    avatar
    Utworzono

    Profesjonalne podejście zarówno do treningów jak i klienta. Przekazuje w prosty a zarazem profesjonalny sposób zawiłości treningowe. Szczególnie ciekawe okazały się testy funkcjonalne, dzięki czemu ćwiczenia są dobrane pod moje indywidualne możliwości

    Twój profil
    Utworzono

    Ciekawe podejście i wiedza dotycząca wszelkich aspektów treningu.

    Twój profil
    Utworzono

    Na prawdę mogę polecić Piotra i jego podejście do tematu. Przede wszystkim ze względu na łączenie ze sobą czterech elementów, tj. treningu, żywienia, regeneracji i mentalu, które razem złożone w całość dają długotrwałe i miarodajne rezultaty. Próbowałem już różnych rozwiązań i trenerów, ale wreszcie dzięki wprowadzonym rozwiązaniom (za sprawą Piotra) zacząłem progresować, zarówno pod względem sylwetki, jak i siły.

    Pozdrawiam

Dodaj komentarz